Lördag.

dsc05590 (MMS)

Tjejerna har åkt till farmor. Vi ska städa och greja här hemma. Rensa ur förrådet, bära upp på vinden, plocka ner studsmattan... Ni vet, sånna där roliga saker. Ska leta fram, fota och lägga ut alla grejer vi ska sälja på Blocket/Tradera oxå. Vagn, bilstol, bärsele m.m. Gav mig ut och sprang tidigare. 6 km blev det idag, sen fick jag sån håll att jag inte kunde fortsätta. Förbaskade håll, varför får man det egentligen? Så himla onödigt. Väl hemma igen åt jag gourmet-lunch. *skratt* Två kokta ägg, en halv burk makrill i tomatsås, ett glas lättmjölk och två Finn Crisp med lite mjukost på. Lyxigt värre va? Men mätt blev jag. Nä, städa ur förrådet var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0