Det är dags att flytta.

Jag har tänkt på det här ett tag nu.
Den här bloggen känns inte så bra längre.
Känns fel att den heter albinomalva nu när Flora finns oxå.
Så lösningen är att skapa en ny blogg.
Man kan inte bara byta namn på den här befintliga bloggen utan jag måste skaffa mig en helt ny en, med ny adress och allt.
Och att den ska heta albinomalvaoflora kändes aldrig aktuellt.
Men vad ska den heta då?
Vill inte ha nåt för fritt, vill ha nåt personligt men inget konstigt...
Så jag har funderat och funderat och funderat.
Vad ska bloggen heta??
Den nya bloggen kommer fortfarande mest vara till för mina "nära" och kära som bor på Västkusten och som inte träffar mig och barnen så ofta. Mycket bilder på barnen åt mormor&morfar, fastrar, mostrar, kusiner osv.
Men även handla om mig och mitt liv som ssk-studerande 3-barnsmor.
Även lite om vårt hem och inredningsgrejer som kommer att finnas där.
Saker jag handlar och vill tipsa om.
Det kommer att vara en blogg där jag bara skriver av mig.
Där jag vill ha stöttning och få råd när jag behöver det.
En blogg om allt möjligt i mitt liv med andra ord. :)
Så inom kort, kanske redan ikväll, kommer jag presentera en ny adress åt er.
Där kan ni följa oss i framtiden.
Den här bloggen kommer finnas kvar, men den kommer inte att uppdateras nåt.
Men alla gamla inlägg, foton och kommentaren finns kvar.
För det här är ju oxå min egen dagbok där jag skrivit om barnens födelse och framsteg.
Så när nya adressen kommer glöm inte att uppdatera era länkar och era favoriter.
För jag önskar ju väldigt mycket att ni vill följa oss även i framtiden.
Kram på er alla fina där ute.

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jag fortsätter gärna och följer den nya bloggen. :-)

2010-09-14 @ 15:59:35
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Tant Trassel

haha... sånt här går ju jag igång på!

Har du kommit på nåt namn än eller får man komma med förslag?

2010-09-14 @ 17:40:16
URL: http://trasseltofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0