Två dagar kvar...

Japp, om två dagar får jag äta godis igen.
Då har jag hållt upp i två månader.
Lr egentligen får jag äta idag för jag hade första dagen 11 januari, men det är ju inte lördag idag så jag väntar två dagar till.
Här hemma väntar en röd påse Polly och en påse av de nya salta Bilarna på mig.
Gud va gött det ska bli.
Ska köpa en burk cola oxå tror jag, det är ju ändå Mello-final. :)

Idag har jag o Flora varit på Babysång för första gången.
Jag var massor när Malva var liten, men med Flora har det bara inte blivit av.
Oj va hon gillade det.
Brydde sig inte ett skvatt om mig utan gick från rum till rum och kollade hela tiden.
När dom väl började sjunga stod hon längst fram vid gitarren hela tiden och dansade.
Hon som ÄLSKAR att dansa hade verkligen kommit till himmelriket.
Hon blev även krönt till napp-tjuven.
ALLA bebisars nappar skulle hon ha, snabbt som attans var hon framme och drog ut den.
Spelade ingen roll att hon hade en egen, de andras såg så himla goda ut. :)

Sen somnade hon skönt i bussen på väg hem.
Så nu sitter jag med en stor tallrik sallad till lunch och en rykande ny Mama.
Lovely!!
Klockan 13 är det dags för föreläsning via nätet så då hoppas jag Flora sköter sig så jag kan hänga med.
Men fram tills dess ska jag bara slappa, äta och bläddra.

Ha en bra dag allihopa.
Och extra stort grattis till Andreas och Jenny som fick en liten pojk häromdagen!!


0-19305134a189803f6eaac384fe0f9054.png
Sweet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0