Bilder del 2

Här kommer fortsättningen.
Ännu flera bilder.
Dessa togs i tisdags, morgonen innan tjejerna åkte iväg.
Dom är på husvagnssemester med farmor och extrafarfar.
Just nu befinner dom sig i Västerås och hälsar på farbror Tomas.
Dom verkar ha det underbart kul och jag börjar oroa mig över om dom glömt bort mig och om dom överhuvudtaget vill följa med oss när vi kommer för att hämta dom på torsdag...
Då fortsätter nämligen resan mot Västkusten och mormor och morfar.



Flora sjunger "Imse Vimse Spindel"...


Malva med sin älskade Hello Kitty-sparkcykel.
Notera hur fint hennes kläder matchar blommorna!


- Jag vill oxå låna sparksykeln!!!
När lillasyster blir sur gör hon så här. Hon vet att hon inte får slåss så hon våldskramas istället.
Kramar riktigt hårt, gärna med ett litet nyp och så gör hon fighting-face...


Se så glad hon blev när hon äntligen fick låna sparkcykeln... :)


Flora hämtar bollar i deras älskade studsmatta. How did we ever live without one?


Actionbild.


Flora och Nalle Phu når second base ?


Avslutningsvis en fin bild på min fina Malva i husvagnen.

Nu inträffade nåt väldigt konstigt.
Tjejerna är som sagt inte hemma, Albin är hos en kompis och Mats åkte precis till Byske för att fiska några dygn.
Jag är alltså ensam hemma. Vad ska jag nu hitta på?
Vinden är städad, kläkammaren slash förrådet likaså...
Ska jag slappa och se tv kanske?
Låter som en plan. :)

Kram på er alla fina där ute som faktiskt klickar in här och läser denna urtråkiga blogg då och då.
Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så söta de är o vad konstigt tomt det måste ha känts med dem bortlånade på semester. Fast kanske lite skönt med egotid o avkoppling med, att bara få rå om sig själv? För det hinner jag iaf inte med så mkt nu för tiden... Jag är glad om jag får en timme i solen när lillskruttan sover, haha, skulle nog behöva några dagar off själv... ;-)



O du, bloggen är inte trist, jag tycker om o läsa om er vardag! :-D



Ha det bra o kram på dig!

2010-07-07 @ 22:39:07
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Josefin

Härligt att du får en stund ledigt ibland. Måste vara få studer per år när man är heltidsstuderande trebarnsmor. Fina semesterbilder du tagit.

2010-07-21 @ 09:54:22
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0