The Ark.

I helgen var det Luleåkalaset och på fredagen spelade the Ark.
I had to be there!!
Jag vet inte vad det är men jag diggar verkligen the Ark.
Få män kan se så manliga och så galet feminina ut på samma gång som Ola Salo.
Han är väldigt mäktig på scenen tycker jag.

Jag och Mats har en väldigt speciell relation till låten "One of us is gonna die young" så vi blev väldigt glada när dom spelade den.
Även "Calleth you, cometh I" har en speciell plats i mitt hjärta.
Nya låten "Stay with me" har oxå potential...








Det blev några klädbyten... :) 

 
1) Jag och världens bästa Anna innan spelningen.
2) Jag och ♥:at står och rockar. :)

I övrigt är det bra.
Ungar driver mig till vansinne här hemma, jag hinner aldrig plugga och tentan närmar sig alldeles för fort.
Allt är precis som vanligt med andra ord.
Beställde kursböcker härom dagen, usch. Roligare kan man ju ha för sin pengar.
Kan inte fatta varför böckerna ska kosta så himla mycket...

Nu ska jag gå och avstyra bråk nr 53613522 för dagen.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0