2010-08-23

Snacka om lugnet EFTER stormen.
Mats har varit i stugan hela helgen.
Jag har inte gjort nå annat än svurit, pustat och räknat till 10.
Full rulle från morgon till kväll.
De har väckt mig innan 06 och sen har jag somnat före Albin på kvällarna.
Men nu...
Nu är Albin i skolan och tjejerna är på dagis.
Här hemma är helt jäkla lugnt.
Inte ett ljud.

Slänger in lite bilder.


Barnen och Mats åkte till blåbärsskogen en dag. Då ser man ut så här sen.


Gjorde underbart god blåbärspaj i min fina pajform från Ullared. ♥


Det är inte bara Meja som kan somna på konstiga ställen.
Här somna Malva i trappen under en time-out.



Filtmattan är så mjuk och skön mot kinden...?


Igår tog jag fram pottan. Det blev en stor hit. Men nåt kiss kom det inte...


Tjejernas farfar kom förbi i fredags och kidnappade med sig pappa till stugan.


Jackan är kanske liiiite stor, men vad gör det?!! :) Dagsfärsk bild.

Nu är det dags att ta tag i skolhögen.
Papper ska sorteras, papper ska skrivas ut, böcker ska kollas igenom, scheman ska checkas och en plan ska skrivas.
Tur jag har några timmar för mig själv så jag får nåt gjort.
Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack för tussilagolänken, vilken godisbit! Hittade ju massa fint att shoppa när löning kommer! ;-D



Goa bilder på busungarna och den pajformen liknar den ljusrosa jag har hemma från danska IB. Superfin! :-)



Fin vecka på er!

2010-08-23 @ 21:14:09
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Jenny Alfredsson

Å jag har också den fina pajformen! Vad tyckte du om Ullared Jennie?? Hittade du mycket?

2010-08-24 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0