Jag försöker.

Jag har försökt blogga i två dagar nu, men det funkar inte.
Den vill inte ladda upp bilder av någon anledning.
Så skyll inte på mig, jag försöker verkligen.

Hade tänkt blogga från babysången i veckan, från utevistelsen i förmiddags med tjejerna, från vår underbart goda middag vi åt igår... Men nä, bloggen vill inte veta av mig och mina bilder.
Ska ge det ett försök till imorgon.

Ikväll är jag HELT ensam här hemma. Undra när det hände sist.
Mats och Malva är i stugan. Flora sover hos farmor. Albin är hos pappa.
Känns helt skumt. Jag bara väntar på att Flora ska skrika till...
Men det är helt tyst här hemma.

Jag har bättrat på färgen på vår trävägg och fixat med kabellister under tv-möbeln, samtidigt som jag lyssnar på Så ska det låta och Skavlan
Det kommer bilder på tv-möbeln, jag lovar.
Vi saknar dock fortfarande två lådfronter så den är inte komplett än.
Dom skulle ikea leverera på måndag (läs slutet av veckan) så bilder kommer när den är monterad och klar.
Fast oj va fint det blev.
Mats säger hela tiden att han tycker det blev så himla bra och jag kan inte annat än att hålla med.

Nä, nu ska jag gå och hänga en tvätt.
Ska nog slå på stort och va uppe längre än 22 idag. Wohoo.
Wild and crazyyyyyyyy. :)

Avslutar med min absoluta favoritlåt just nu.
Helt underbar. Såg henne på Skavlan förra veckan.
Kolla gärna in det på länken här ovan, 54 minuter in i klippet händer magin. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0