Glad Påsk


Världens sötaste påskkärringar om du frågar mig.

Glad Påsk på er allihopa.
Påsken är en högtid som går ganska smärtfritt förbi här hemma.
Har inget påskpynt eller sånt. Känns onödigt för typ en helg.
Lite påskris med fjädrar och småkycklingar står på utsidan bara, that´s it.
Köpte en lammstek när jag var på affärn igår.
Har aldrig ätit det förrut så det ska bli spännande.
Jag vet att lamm är bästa kompis med vitlök och Rosmarin så jag försöker väl slänga ihop nåt sånt.

Jag ser framför mig en lugn helg med massa lek och mys.
Lammstek, kex&ost, lite godis, lite plugg och kanske nån sovmorgon.
Livet är härligt!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Glad påsk till er alla, visst är de jättesöta dina påskkäringar! ;-)

2010-04-02 @ 07:28:21
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0