Hjälp mig!!!

Jag blir snart galen!!!!!!

I höstas (lr i somras) köpte jag ett par sprillans nya PoP-byxor på tradera som bebisen skulle ha.
Älskar det här landskapsmönstret så jag passade på när det var en billig auktion. Köpte även en likadan body.

Vet att jag fick hem båda plaggen och att dom ganska länge låg nere i köket, tror t.o.m min mamma såg kläderna när hon var uppe (var det i höstas lr i julas mamma??) så jag VET att dom funnits i detta hus.

Men nu är dom borta!!!!! Jag har letat o letat o letat. Fattar inte vars dom tagit vägen.
Bodyn har jag hittat och snurrar nu i tvättmaskinen.
Alla andra kläder jag köpt vet jag var jag har, är tvättade och redo för bebis.
Men dessa byxor gör mig galen!!

Kan ingen berätta för mig var jag har lagt dom?
Jag har haft en låda i skötbordet där jag lagt allt jag köpt till bebisen, den har jag gått igenom 3 gånger, bara denna veckan, och där ligger dom inte. Inte i tvättkorgarna, inte i min byrå...

VAR ÄR DOM???


Så här ser dom ut. Någon som är synsk där ute??


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vet precis hur irriterande det är med försvunna saker som inte vill komma fram hur mkt man än vänder upp och ner på hemmet. Själv har jag letat efter en bok hela vintern, den skulle verkligen behöva komma fram just nu... Kan tyvärr inte se vart bebisens fina byxor är, men jag hoppas att du hittar dem snart! Skulle du få hjälp av ngn som är synsk kan du ju be denna att berätta vart min bok är med! ;-)



Kramar

2009-02-11 @ 10:58:07
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Jo,de byxorna visade du mig men var de sedan tog vägen vet jag inte, men gravida kvinnor gör konstiga saker ibland så du hittar dem nog där du minst anar.Kram

2009-02-11 @ 12:33:47
Postat av: Johanna

Inte lånat ut dem till nån?

Vinden?

Källaren?

eller i diskmaskin ;)

2009-02-11 @ 15:52:21
Postat av: Caroline

Bland Malvas kläder? I tvättkorgen?



KRAM!

2009-02-13 @ 09:10:51
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Saida

Saida says dom finns i ert hus, nere eller på övervåningen.

2009-02-14 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0