Blingo-nyheter...

Trots att jag inte säljer Blingo-kläder längre så gillar jag dom fortfarande.
Nu har nya kollektionen släpps och jodå, där fanns en del jag gillade.

Fast nu när jag inte har personalrabatt längre är det inte lika kul att handla.
Kläderna är superfina, men lite dyra...

Här är några av mina favoriter...

NELLY kjol till Malva


ESTER tunika till Malva


SANDOR omlott-tröja åt Flora


MÅNS tröja åt Malva


PAULO byxa åt Malva

Fina kläder och underbara färger!!
Är nån sugen på att handla, åt mina barn lr era egna (hehe), så gå in på BLINGO och shoppa loss.
Blingo har ekologiska kläder så man kan handla med gott samvete. :)



Just nu håller Mats på att tömma våran tvättmaskin för hand, eftersom den vägrar tömma sig själv.
Snälla snälla tvättmaskin, gå inte sönder!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska faktiskt inte ha Blingpo-träff.... Däremot ska jag på en på måndag 18:30. Ska du med??

2009-08-13 @ 21:09:10
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0