Världens bästa Albin.

Måste bara berätta vad Albin sa vid frukostbordet härom morgonen.

Vi hade precis satt oss ner, Albin med sin gröt och jag med tidningen.

- Mamma. Jag tycker du är den snällaste o bästa mamman i hela världen, säger Albin helt apropå.
- Men älskling va du är snäll. O jag tycker du är den bästa Albin i hela världen, säger jag. Jag vet att jag kanske inte är bäst varje dag men du ska veta att jag försöker.
- Men mamma, du behöver inte försöka. Du är så där snäll iaf.
Och så ger man mig en stooor kram.

Vems hjärta smälter inte då? Han är så go och omtänksam min lille son.

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Visst är han en alldeles fantastisk kille! Jag håller med honom,du är en jättebra mamma: snäll.go och trygg. Kram från din snälla mamma

2006-12-15 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0