Ja visst ja...

... Jag har ju en blogg oxå. Glömde visst det.

Eko Eko Eko Eko

Det är lite mkt nu med skola, hemmet, ungarna och allt det andra som hör till.
När Flora sover så läser och läser jag (fast det känns inte som jag kommer nånvart).
Och på kvällarna försöker jag hinna med Albin så gott det går.
Så den här bloggen blir lite lidande känner jag.
Men jag hoppas ni har förståelse.
Jag är ju student på heltid nu, samtidigt som jag är hemma med en 10-månaders vilding till unge. :)

Här kommer iaf ett härligt kort på ettan och trean som har en mysig lässtund tillsammans. ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Förstår att det är full rulle hemma nu när du dessutom börjat studera, men kul att höra ifrån dig! :-)

Kram o trevlig fortsättning på veckan

2010-02-02 @ 15:00:43
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0