Mer död än levande...

Kommer på mig själv med stirra ut i luften.
Hur länge som helst.
Utan mening.
Som om jag sover, medan jag är vaken.
Jag är såååååååååå trött.

Inatt har jag varit vaken mer än jag har sovit.
Flora håller på att få en tand och det gör nog ont.
Samtidigt är hon lite sjuk, snuvig som attans.
Detta i kombination med en grymt mammig period och ni kanske kan gissa hur natten var.
Hon har ammar, bökat, grinat, ammat, skrikit, ammat, bökat, ammat, grinat, ammat...
Känns som hon ammat konstant.

Malva vaknade klockan sex.
Då hade Flora preciiiiis somnat. Suck...
Ungar - you gotta love em.
Men det är tur att när dom väl sover är dom så underbart söta så man förlåter dom för allt och hjärnan bara förtränger.

Nu sover hon ute i vagnen, så jag borde egentligen oxå sova.
Men jag bloggar istället.
Somnar jag nu vaknar jag nog aldrig mer.

Jag gjorde klassikern imorse.
Sminkade mig, tänkte att då ser jag iaf inte lika trött ut som jag känner mig.
Och det funkade.
Dagisfröken sa: men oj va pigg och fräsch du ser ut.
Det får mig att undra hur jag brukar se ut när jag kommer dit.
Kanske måste börja sminka mig varje dag innan dagislämning.

Vi bjöd in Cicci och saxen i helgen. Det var verkligen välbehövligt.
Hon tog med sig mannen och dottern oxå, superkul!
Så Malva och Mats blev klippta och Olivia fick utforska Malvas leksaker.
Alltid kul att leka nån annanstans.

   
1-2) Förebilder. Ganska lång lugg.
3-4) Vana händer klipper och fixar.


Och så här fin blev hon!! Tog ca 5 cm på håret där bak oxå, men det har jag inget kort på.

Tog med mig kameran ut igår morse och tog lite kort på barnen på väg till dagis.
Det var så härligt väder så jag kunde inte låta bli.


Malva lånade med sig Floras hund som hon fick i doppresent.


Superglad tjej!




Flora har det ändå bäst, som får ligga i vagnen.


Världens bästa tjejer.



Nu ska jag ladda tvättmaskinen, ta en kopp te och sätta mig i soffan.
Och hoppas denna dag går fort och att jag får sova lite bättre inatt.
Tjingeling.


Flora försöker ta Malvas napp. Härligt att se när dom busar och leker.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud såååå blå ögon Flora har. Så jättefina de är dina kids

2009-10-15 @ 10:11:23
Postat av: Jossan

Här är en till som legat sömnlös i natt, men det var för att jag inte kunde sova, Meja däremot sov som en stock. Fina bilder!!

2009-10-15 @ 12:42:46
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu har jag inte varit här inne på jätte länge.

Sakant att läsa. Men uppdaterat mig nu!

Åh vad ni är fina, hela familjen och det är så mysigt med allt du skriver och alla bilder.

Må gott, kram.

2009-10-25 @ 19:15:10
URL: http://famohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0