Fredag kväll.

22,56 - jag vänder mig om i sängen för att somna. Äntligen.

23,00 - Malva gråter, jag går dit, ger nappen, bäddar om henne och lägger mig igen.

23,15
- Flora vaknar och vill amma.

23,20 - jag lägger mig ner igen och vill sova.

23,26
- Flora bökar runt och kommer inte till ro, kommer krypande över till mig.

23,33
- Flora somnar tätt tätt intill mig, under mitt täcke, med huvudet på min arm och sin lilla arm runt min hals. För att försäkra sig om att jag inte kan rymma.

Sen somnar jag äntligen.
Ganska trångt och bökigt, men oj så mysigt oxå.


Pappersinsamligen är en väldigt rolig lekplats.


Kommentarer
Postat av: Tomas

SÅ underbart söta dom är småtjejerna!!! :D

2009-10-18 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0