Fullt upp.

Idag är det fullt upp.
Städa städa, varje fredag tisdag...

Ikväll kommer mina föräldrar och hälsar på.
Det blir första gången dom träffar Flora.
Albin längtar så han tror han döööör snart. Han diggar mormor.

Fast dom kommer sent ikväll, efter midnatt, så han sover när dom kommer.
Men han hoppades att han skulle vakna när hon kommer och lägger sig bredvid honom.
Jag hoppas han inte gör det. Isf slutar dom aldrig pladdra utan ligger vakna hela natten. :) Som tonåringar.

Så idag städar jag huset. Inte för att min mamma är nån slags kontrollant som letar dammråttor i hörnen.
Men jag vill slippa städa när dom är här, och bara umgås istället.

Tyvärr åker dom hem redan på lördag. Men vi ska njuta så mkt vi kan dessa dagar.
Så nu bloggar jag nog inget mer förrän dom åkt hem. Om jag inte mobilbloggar förstås. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0