Vilken överraskning

Igår fick jag mig värsta överraskningen. Mats kom hem efter jobbet och sa att imorrn ska vi åka till Skellefteå.

Jaha, tänkte jag, ska vi se hockey lr?
Njae, sa han. Vi ska till Skellefteå Kraft Arena, men Luleå spelar borta mot Södertälje.
Ska vi dit o se Skellefteå hockey på Alla Hjärtans Dag tänkte jag??? Romantiskt värre.
Nä, sa Mats. Tänk efter nu Jennie.

O det tog lååååång tid innan jag kom på att vi skulle åka och se Melodifestivalen!!!! Jag blev jätteglad när jag kom på det.
Vi har inte möjlighet att hitta på så mkt med två barn och en bebis i magen, men det här ska bli jättekul.

Undra bara hur det ska gå för min rygg att sitta ner i så många timmar??? Med tanke på att jag inte kunde se en hel film ens för en vecka sen så lär det väl inte gå så jättebra, men det kan det väl vara värt.

Så Mats hade planerat allt utan att säga nåt och skaffat barnvakt åt båda barnen (tack farmor och Per).

Så vi får oss en liten dejt på Alla Hjärtans Dag iaf. Wohoo... O sovmorgon imorrn. Guuud så härligt.
Idag var det en liten tjej som skrek innefrån sitt rum: "jag har sovit fäääärdigt!!". Och då var klockan inte ens halv sex. Behöver jag lägga till ett gäsp...?


Kanske ser ni oss vinka ikväll..? :)

♥ ♥ Ha en bra Alla Hjärtan Dag allihopa!!! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh så kul! Vill också.... men Skellefteå känns liiite långt bort.



Ha en underbar alla hjärtansdag!

2009-02-14 @ 09:51:21
Postat av: Per

Så man är barnvakt åt sitt eget barn :-)

Vilken rolig överraskning du fick, som jag ju visste om innan dig. Hoppas ryggen bjuder till!



Singalong

//Per

2009-02-14 @ 10:49:26
URL: http://mejas.nu
Postat av: Hanna

Åh va kul! Inte visste jag at than kunde vara så romantisk...:-)

Här har vi ätit god middag å ska se melodifestivalen på TV. Men det blir nog trevligt det med!

2009-02-14 @ 19:06:07
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: jennie

Till Hanna: skratt Det visste inte jag heller ska jag erkänna!! :)

2009-02-15 @ 14:05:52
URL: http://albinomalva.blogg.se/
Postat av: cilla

Hej jennie.



Åh! Tänk om lagge kunde vara så romantisk. Men det är han inte...snyft...det är jag som är den romantiska typen i detta förhållande..ja. nu har du inte länge kvar tills bebis är ute....

Jag hoppas det gick bra med ryggen igår. Att den höll hela kvällen. kramar från cilla...

2009-02-15 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0