Och nu ligger bebisen...

... med huvudet neråt igen. Precis som jag trodde.

Barnmorskan klämde och kände och klämde igen och kom fram till att jo, huvudet ligger neråt, som det ska.
Dock sa hon att huvudet låg väldigt högt upp och bebis kunde mkt väl vända sig igen om den ville.
Men jag tror den busat färdigt nu.



Just nu ligger jag i soffan och känner att jag lever, det är nämligen så att jag känner min egen puls i fogarna.
Hur kul låter det?
Men efter en dag med både snöskottning OCH en rejäl halkning på väg till bilen så gav mina fogar upp. Jag har varit liggandes sen jag kom hem från BM i princip.
När svärmor bjöd på middag fick Mats hämta mig med bilen, kunde bara inte gå till parkeringen.

Så vattengympan blev avbokad idag, att ta sig till bilen, köra in till stan, gå o byta om, vattengympa och sen hem igen kändes inte som genomförbart idag. Jag får gå nästa vecka istället.

Imorrn ska jag till Boden på massage, det ska bli skönt...

Nu ska jag snart släpa mig uppför trappan och lägga mig i sängen o se tv. I Love my säng. :)

Kommentarer
Postat av: cilla..

hej jennie.



Ja, nu hardu inte länge kvar. 1 månad om du inte går över tiden. Jag tror du får en pojke. men jag brukar ha fel. Hur som helst. ha det så bra..Ramla inge mer nu..va rädd om dig och bebis.



Många kramar från cilla...

2009-02-08 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0