Kolla vad hon kan!!


Helt plötsligt en dag så kunde hon bara sitta. Who knew??


Inte många sekunder, men alltid nåt. Hon är supernöjd iaf.

 
1) Första, men förmodligen inte sista, badet tillsammans.
2) Malva gick upp på sitt rum en eftermiddag, och när det varit himla tyst ett tag gick jag upp för att se vad hon gjorde. Då hade hon krypit ner under täcket och somnat, klockan 15. Sött...


En dag i veckan så tog vi med oss Malvas bästa kompis Myra hem från dagis.
Dom lekte och härjade i några timmar innan Myras mamma kom och hämtade henne.
Båda tjejerna hade superkul och vi har redan bestämt att det måste vi göra om.


Malva och Myra a.k.a Piff & Puff

  
1) Ett helt vanligt kort på Piff & Puff
2) Här sa jag: gör nåt tokigt. Malva var med på notorna.
3) Sen skulle det pussas. ♥


 
1) Dockskåpet var en favorit...
2) ... även sandlådan skulle testas.

Mats, Malva och Flora är hos en kompis till Mats, Albin sitter i soffan och spelar PS2 med en kompis.
Jag troooor jag ska lägga mig i sängen och se lite tv. Kändes lyxigt...


Kommentarer
Postat av: Anna

Men allvarligt... vart tog den lilla Florisen vägen??? ;)

2009-08-31 @ 20:13:59
Postat av: Rose-Marie (mamma)

Undrar just vad du ger det barnet för mat? Nyss var hon ju en liten bebis som låg på golvet och lekte med sitt babygym. Kram

2009-08-31 @ 20:18:56
Postat av: cilla

hej.



WOW! vilken tjej, vad stor hon har blivit som redan lärt sig att sitta utan stöd. Det går så fort, från liten plutt till stora tjejen.



kram cilla

2009-08-31 @ 21:23:24
URL: http://misspringles.blogg.se/
Postat av: cilla

hej.



WOW! vilken tjej, vad stor hon har blivit som redan lärt sig att sitta utan stöd. Det går så fort, från liten plutt till stora tjejen.



kram cilla

2009-08-31 @ 21:24:18
URL: http://misspringles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0