Apan Flora

Här kommer ett bildbevis.
Hann inte riktigt med så rumpan hann sjunka ner lite.
Men ni ser, bara händer och fötter vidrör marken. :D



Igår var vi på BVC, jag och tjejerna.
Det gick så bra så. Berit var imponerad av Malvas prat och ordförråd och tyckte hon var en underbar liten tjej.
Men det visste vi ju redan!

Malva var 99,7 cm lång och vägde 15,6 kg. Precis perfekt med andra ord.
Flora fick en spruta i vardera lår, dom gjorde oooont.
Som tur var gick det över ganska fort.
Berit blev oxå impad av Flora när jag berättade att hon står i krypställning och gungar fram och tillbaka plus att hon ålar sig fram med hjälp av svettig hand.
Flora var 66,6 cm lång och vägde 6840 g. Även där, precis perfekt. :)


Ser ni plåsterna..?

Har även försökt mig på att ta kort på min frisyr, men det är ju f*n stört omöjligt.
Att ta kort på sig själv med systemkameran... Suck säger jag bara.
Men här kommer lite försök iaf.

  
Huvva, nu får det räcka med Ego-bilder.

Kommentarer
Postat av: Tomas & Terra

Dom bara växer å växer!! :)

Malva är 1 meter lång!! ojoj värsta stora tjejen!!



Hälsa Malva att farbror Tomas och Therese saknar henne jätte mycket!

2009-08-27 @ 23:29:07
Postat av: Jenny

Åh vad fin du blev i håret. Och värsta modellbilden lyckades du få till på egen hand! Skitsnyggt! Och Flora verkar ha lika bråttom fram i livet som storasyster. De är ju så tidiga med allt. Tränar ni hela dagarna? =)

Kram Jenny & resten

2009-08-28 @ 19:27:50
URL: http://husetochbarnen.blogg.se/
Postat av: cilla

Hej Jennie och alla barnen.



Hoppas allt är bra med er? Snygg frisyr du har. Jag ska snart gå till frissan och klippa av lite hår. Vilken frisör har du varit till? hade faktiskt tänkt mig nåt liknande.

Häftig stil Flora har när hon kryper.



ha d kram cilla

2009-08-28 @ 21:02:18
URL: http://misspringles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!!

Jättefin är du i håret!!

Jag är lite nyfiken.... Är in här & läser ofta. Har sett att du har en Teutonia S3, Vad har du att säga om den? Hur funkar den i snö? Sittdelen är ju lite kortare än på andra vagnar, hur funkar det? osv.

Har du haft en vagn av något annat märke som du kan göra en jämförelse med??

Spännande att se om du tar dig tid att svara :).



//A

2009-08-29 @ 09:58:58
Postat av: Linnea

Vad duktig hon är Flora, och väldig avlång om man jämför med mina tjejer.Är lite besviken över att inte få se dina byxor här ;)

2009-08-30 @ 23:52:57
URL: http://linneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tomas och Terra - hälsningen framförd. :)



Jenny - tack så mkt. Vi tränar inte alls, stackars Flora får ju alltid ligga ensam på golvet så hon kämpar för förtvivlat för att komma nånstans. :)



Cilla - Jag klippte mig på StudioForm i Gammelstan. Supernöjd.



A - Jag tycker vagnen är jättebra, klart det finns vissa saker man vill förbättra, som varukorgen tex. Den är ganska liten och svåråtkomlig, iaf när man har sitsen bakåtvänd. Den funkar förvånadsvärt bra i snö faktiskt, man kan låsa framhjulet och då går det riktigt bra.

Självklart blir den aldrig riktigt lika stabil som en fyrhjuling, man får ju tänka sig för när man ska upp lr ner för en trottoar tex, men man vänjer sig fort "hur man ska köra".

Jag valde trehjuling just pga smidigheten, att den är så enkel att köra och svänga plus att jag tycker det är snyggast.

Till mitt första barn, född -00, hade jag en Emmaljunga, enligt mig en riktig pansarvagn. Går inte ens att jämföra dessa två just i kör-vänlighet.

Du får gärna maila mig om du vill veta mer...

Linnéa - De där byxorna kommer nog aldrig dyka upp här på bloggen. skratt Ska försöka mig på ett par nya, kanske jag vågar visa upp dom iaf. :D

2009-08-31 @ 18:13:14
URL: http://albinomalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0