Sjalbarn.

Idag var det premiär för sjalen.
Eftersom vi inte har någon tvillingvagn så har jag kommit fram till att det blir enklast att ta Flora i sjalen och Malva i vagnen när vi ska till och från dagis.
Då har jag två händer som kan hjälpa henne med på och avklädning och hon slipper gå hela vägen.

Så idag när jag knytit på mig sjalen och höll på att böka ner Flora där kom Malva ut i köket.
Hon tittade på oss med stooora ögon och säger sen:
"Ska hon in i magen igen nu?"

Oj va jag skrattade.

Sen satt hon och kollade i häftet med knyt-anvisningar för sjalen och var väldigt intresserad.
Hon ville ta med häftet till dagis sa hon och visa alla barnen att Flora var med i tidningen. *skratt*
Hon tror alla bebisar är Flora...

Nu sover Flora fortfarande i sjalen, över 1 timme nu. Sååå skönt att ha två händer fria.
Ska passa på att äta tänkte jag, och kanske blunda lite.

Ha en skön måndag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jennie; Tack ska du ha! Duken har jag köpt på Annorlunda rum i Osby för två år sedan. Den finns just nu att köpa hos Borett, såg den där i fredags. :) Kul att du gillar den. :)



Mvh Malin Inspiration & design

2009-04-19 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0