Hinner inte...

Solen skiner så vackert och vi hinner inte sitta så mkt vid datorn längre.
Barnen tillbringar hela eftermiddagarna utomhus och det är såååå härligt med sol och värme.

Jag o Flora går morgonpromenader efter dagis-lämningen och njuter av det härliga vädret.
Jag både ser och hör vattnet porla i dikeskanterna, fåglarna kvittar och allt känns så lätt just nu.
Inte ens tröttheten får mig på dåligt humör.

Så nu prioriterar vi bort datorn och njuter av tillvaron istället.
Bjuder på en härlig bild från igår när barnen åt frukt ute i solskenet.




Överlämnar er inte helt förstås.
I helgen är jag o Flora ensamma här hemma och då kommer säkert nåt litet inlägg.
Mats, Albin och Malva ska upp till farfars stuga och njuta av den sista vintern.
Skoteråkning och pimpelfiske står på schemat.
Men jag o Flora passar och stannar hemma istället. :)

Kommentarer
Postat av: karina

Hur man kan 'njuta av den sista snön' är för mig en gåta.

Jag skulle nog DÖ om det kom snö nu :)



Skulle va trevlit att gå en promenad med er två på fm.

Men det kommer nog aldrig hända.

En cyberkram kan du ju få.

/karina

2009-04-23 @ 21:17:09
URL: http://trasseltofs.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ser så härligt ut......men njuta av vinter nu... nej nej nej.. s Ni bor fel...kram

2009-04-25 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0