Glad Påsk



Vi firar inte direkt påsk i den här familjen, barnens dagis/skol-pyssel står framme och barnen fjäder-pyntar busken på framsidan, men thats it. Påsken är ju så kort så vem orkar liksom...

Veckan har varit bra. Jag har ju världens bästa svärföräldrar.
Igår och i förrgår kom Larre och hämtade Malva på morgonen och tog henne till dagis, så jag slapp ta mig ut med Flora. Sen hämtade farmor på eftermiddagen OCH bjöd på middag!!
Och igår både lämnade och hämtade Larre från dagis. Såååå skönt.
Tusen tack igen, jag uppskattar det verkligen!!

Inatt fick jag sova riktigt bra, men härom natten var det knappt nå sömn alls.
Så ingen som helst rutin än så länge.
Men det kanske inte man kan begära efter knappt 3 veckor bara.
Har lite svårt att slappna av på dagen oxå, först vid 12-tiden känner jag att jag skulle kunna vila lite.
Men då kommer ju Albin snart hem från skolan så det känns inte som någon ide.
Har börjat lägga mig tidigt på kvällarna istället... Älskar vår säng. :)

I helgen händer inte så mkt. Det ska tydligen bli fint väder (just nu snöar det) så vi ska försöka få ut barnen så mkt som möjligt. Och städa står ju alltid på schemat förstås... Blääää så tråkigt.

Måste leta upp Floras babysitter och Malvas vår-overall, får bli att skicka upp Mats på vinden helt enkelt, hans favoritgrej i hela världen. :) (puss älskling)

Just nu sitter Albin och Malva i badet, oj så kul dom verkar ha för dom tok-skrattar hela tiden.
Härligt att höra dom vara vänner för en gångs skull...

Nu ska jag dricka lite jul påskmust och se lite tv. Ha en skön påsk allihopa. Och ät nu inte för mkt godis. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-10 @ 22:52:49
Postat av: Hanna

GLAD PÅSK på er!

2009-04-10 @ 22:53:21
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: åse

Åhhhhhhhhhhhhh så tokfin hon är!!!!!!!!!!!

2009-04-15 @ 21:38:54
URL: http://fullthus.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0