Singelmammor!!

Åååå va jag älskar programmet Singelmammor som går på SVT2 på måndagar 21,30

Det är så roligt att få följa dessa unga mammor i deras vardag, igår födde ena tjejen barn, hon fick en dotter och "vi" fick vara med på förlossningen. Tårarna rann här hemma, av två anledningar. Snart ska jag gå igenom det där och få upp en egen liten sälunge på bröstet. Och om några år kommer jag få göra det där varje dag!! (För er som inte vet det än så har jag beslutat mig för att utbilda mig till Barnmorska, så först ska jag plugga till sjuksköterska och sen vidare till Bm)
Guuud så häftigt.
Malin låg där i slutet med sin dotter på bröstet och bara grät av lycka och lättnad, och jag låg här hemma och grät med henne.

Gillar programmet precis lika mkt som jag gillade Barnmorskorna som gick i SVT i våras, då grät jag oxå varje avsnitt, utan att ens vara gravid. :)

Men har ni missat serien så går den att se på SVT Play och än återstår flera avsnitt som alltså går på måndagar 21,30.


Pernilla med Camilla, Joni med Silas och Malin med sin dotter i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Jaana

häfitgt med utb till barnmorska:-D

Är du intresserad o köpa en tvilling/syskonvagn så har syrran i sundsvall en till salu.. emmaljunga vet jag att de är..men inge mer;-) Hör av dig om du är intresserad.. dem flyttar om en mån till kanada så dem ska inte ha med sig den. Mvh Jaana(filippa o emmelies mamma)

2008-09-02 @ 16:12:45
Postat av: cilla..

jo. jag älskade också barnmorskorna. satt och lipa till det programmet varje gång. man blev så lycklig för deras skull. jag var ju inte heller på tjocken. men ändå så grät man. jag brukar se förlossningskliniken och riskförlossningar på tv4 fakta på onsdagar. skitbra program. har du sett det?

vi ses på jobbet. kram cilla

2008-09-02 @ 16:36:17
Postat av: åse

Åhhh jag har missat, surfar genast in på SVT! tack goding!!



P&K

2008-09-02 @ 18:23:24
URL: http://asefredrikson.se
Postat av: Jenny Sammy Rose

Det fotot är väldigt snyggt av dem. hade varit roligt att göra sådana porträtt av föräldrar med sina barn. Lite coolt och modernt. /jen

2008-09-04 @ 18:14:52
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hurra hurra i dag är det din födelsedag!!!

2008-09-05 @ 10:11:10

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0