28 år...

Jo, då har jag hunnit fylla år oxå. Hela 28 stycken... Känns helt oki faktiskt, hade mkt mer ångest när jag fyllde 26 och 27 år. 28 känns faktiskt bra, det är som ändå kört och 30 närmar sig med stormsteg. *skratt*

Idag har hela familjen tillbringar några timmar på Leos Lekland. Det var uppskattat och både vuxna och barn kom hem helt slutkörda... Malva var HELT galen, som väntat. Hon sprang omkring med ett stort leende hela tiden och sprang än hit än dit och visste inte vart hon skulle ta vägen. Det var sååå kul. Hon åkte värsta rutchkanorna och vågade prova allt. Albin älskar oxå att vara på Leos och hade såklart jättekul, han oxå.

Nu pågår tapetsering på övervåningen. Det är hallen som äntligen ska få nya tapeter, sååå efterlängtat. Och tapeterna är sååå snygga så jag nästan döööör. Mats har sagt att han går inte och lägger sig innan det är färdigt så förhoppningsvis kan jag ta lite bilder redan imorrn.
På tal om kameran, jag hade tänkt lägga in alla bilder från Leos men det blev nå skumt så jag provar igen imorrn istället...

Den här bebisen gör så jag inte känner igen mig själv. Idag är det lördag och jag vill inte ens ha godis... Malva fick en tablettask och Albin valde en Simpson-påse men jag ville inget ha. Tog ett glas vatten och ett päron istället, jättekonstigt. Jag som i vanliga fall slukar allt godis jag kommer över. Bra iofs men konstigt, och ovant. Köper godis av gammal vana men äter sen inget, vilket resulterar i att Mats istället kan vräka i sig, så han är väl lycklig antar jag...

Har bokat tid till UL nu, i slutet av september är det dags. Spännande... Hoppas vi kan se om det är en lillebror lr lillasyster som gömmer sig där inne. Jag tror på lillebror.

Nu funderar jag på om jag ska gå å lägga mig lr om jag ska orka se film med Albin. Han har velat se Förtrollad jättelänge... Kanske kan jag kombinera det och så ser vi i sängen... Hmmm, tål o tänkas på.

Ska försöka återkomma imorrn (lr iaf snart) och uppdatera med lite bilder. Ha det gött sen dess. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: åse

GRATTIS flicksnärta!! ;)

2008-09-07 @ 11:35:20
URL: http://asefredrikson.se
Postat av: Emil (brorsan)

Hej syrran!

Var inne och kollade lite på din blogg (vill ju var uppdaterad vad som sker på din front i livet). Leo´s Lekland är alltid lika kul för stora och små. Vi kanske kan åka dit allihop fall vi kommer och hälsar på i vinter.



Ha de bra och hälsa resten av klanen!

2008-09-13 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0