Mormor & morfar-besök

Nu har mormor och morfar varit här och hälsat på en vecka, en alldeles för kort vecka om ni frågar oss.
Den gick förbi fasligt fort o det kändes som vi inte hann med så mkt.
Men men, det var underbart härligt att ha dom här iaf, önskar att det hände oftare.
Barnen hade sååå kul med mormor och morfar och uppskattade oxå besöker väldigt mkt.

Har äntligen laddat in lite bilder. Men jag börjar med lite kort från den gamla kameran, dom är från i somras.

 
Mats åkte på fiske-resa i en vecka och Malva försökte smälta in bland packningen och följa med omärkt. Den planen funkade inte... :) Mats in action, ser ganska härligt ut måste jag erkänna.

    
En bildserie på hur Malva visar hur hon kan klättra ur spjälsängen. Och ja, vi ska köpa ny säng... snart.


Malva hittade sin gamla badstol och tyckte den funkade bra som stol. :)


  
Malva och mormor "cyklar".


En hög med barnbarn och en styck mormor. :)

 
Per och Meja kom förbi en kväll och det tyckte Malva var superkul.
Här samsas dom i docksängen. Visst ser dom snälla ut?
Bästa storebrorsan Albin var oxå väldigt uppskattad av småsyrrorna.


Härligt kort!!



Nåt hände som gjorde att jag inte kunda vända på kort som tagits på högkant, så här kommer bara ett litet axplock av mormor&morfar-besöket. Ska försöka orka ta tag i det nån dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0