Valborgs-firande

Slänger snabbt in lite bilder från gårdagens firande uppe vid brasan. Större uppdatering, bland annat från Umeå-resan, kommer förhoppningsvis ikväll när jag har mer tid. Nu har Malva precis ätit upp vällingen och är mer än redo för dagens äventyr och vill _inte_ vänta snällt medan mamma bloggar... Konstig unge. :)

image808
Sunderbyns brasa blev ganska stor tillslut.

image809
Malva tyckte brasan var jättehäftig, men varm. Hon höll händerna för ansiktet när vi kom för nära.

image810
Vi träffade Albin vid brasan, oj så roligt tyckte vi!!

Trevlig 1:a Maj på er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, det där kallar jag brasa! Våran brasa var kanske 1/4 av den där eller nåt! Och vilken fin mössa Malva hade, den brun-rosa. Är det en vårmössa? Tilde har en solhatt men jag är sugen på nån fin mössa med.
Kram Jenny

2008-05-02 @ 11:52:09
URL: http://husetochbarnen.blogg.se
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vilken häftig brasa ni hade - våran tog knappt fyr innan den var över.

Hälsningar Maud

2008-05-12 @ 13:56:55
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Jenny

Var ju bara tvungen att kolla på mössan, passar alldeles utmärkt om jag får säga det själv ;-) KRAM!!

2008-05-13 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0