Mera moln.

Malvas mockasiner/tofflor håller på att bli för små så jag passade på att beställa nya.
Jag köper av en tjej i Tyskland som jag kommit i kontakt med via Lotten på C_Mig.

Hon är superduper duktig och gör sååå fina tofflor. Personligen tycker jag dom har bättre passform och är snyggare än de liknande man kan köpa här i Sverige.

Hon heter Wilma och har en hemsida som inte är riktigt klar än (klicka HÄR), och dessutom på tyska. Men det går bra att beställa via Lotten oxå. Man får mäta foten kors o tvärs o berätta hur man vill att den ska se ut så brukar Wilma fixa det. 250:- postar dom plus frakt från Tyskland, 20:- lr 40:- Dock aldrig mer än 40:-

image685
Så här ser nya paret nu. Underbara tycker jag. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesnygga! Hoppas bara Malva gillar dem lika mycket som sin mor! =) Men det gör hon säkert...de ser onekligen sköna ut!

2008-01-10 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0