Snöoväder.

image717


image718


Så här såg det ut utanför fönstret imorse när vi gick upp. Kändes inte så lockande att gå till dagis då, så vi beslutade oss för att ta en mysdag hemma istället. Promenera i det här ovädret låter inte alls lika mysigt som att sitta i soffan med filt o fruktskål och titta på Teletubbies. Malva höll med. :)

Det är ju dessutom min sista vecka hemma, min sista mammalediga dag. Så jag passar på ordentligt, många pussar och kramar blir det idag.
Men hon trivs massor på dagis och det är så skönt. Igår följde Albin med och hämtade henne och vi stannade nog en timme och lekte innan dom ville följa med, Albin stortrivdes oxå på dagis nämligen. :) Skönt när man inte har bråttom hem och får lov att ta det lugnt.

  
Hon gillar sin potta och vill gärna sitta där, men nääää det kom inget denna gången.

  
Laga pannkakor är jättekul, det tycker både syster och bror.

Nu ska jag gå å sätta mig i soffan bredvid dottern och suga in lite Malva-doft och bara vara nära... Mmmm..

image725
Bild tagen för 3 minuter sen. Klänningen är liiite i olag bara. :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Jennie!
Måste börja med att säga vilka fantastiskt fina barn du har! Grattis! Jag träffade din pappa på pappas bröllop i somras (Said är min pappa alltså) och han sa att han eventuellt skulle ordna med nån kusinträff i sommar eller hur det var. Då kanske vi ses då. Hoppas du mår bra! /Sofie

2008-02-02 @ 01:13:06
Postat av: Anonym

Hej Jennie!
Måste börja med att säga vilka fantastiskt fina barn du har! Grattis! Jag träffade din pappa på pappas bröllop i somras (Said är min pappa alltså) och han sa att han eventuellt skulle ordna med nån kusinträff i sommar eller hur det var. Då kanske vi ses då. Hoppas du mår bra! /Sofie

2008-02-02 @ 01:16:13
Postat av: åse

Åhhhh SNÖ, det har man ju nästan glömt hur det ser ut här i Skåne!!!

Lilla pluttan så stor hon börjar bli!!

2008-02-02 @ 08:36:00

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0