1 vecka kvar...

... tills jag åker till Kina. Inte nu på fredag, men nästa fredag lämnar jag Sverige och beger mig till Kina i tre veckor. Hjälp!!

Tänkte bara snabbt säga hej, är trött o vill egentligen bara gå å sova. Malvas kalas avlöpte varann (här firade vi i dagarna två) och allt gick jättebra. Malva fick smaka tårta och bulle och fick en massa bra presenter. Tack alla ni som var här och förgyllde vår helg och hjälpte oss fira vår underbara tjej. TACK!!!

Eftersom vi fortfarande inte har nån sladd till kameran blir det inga bilder den här gången heller. Men håll ut, sladd är på väg sa Mats idag. Så kanske kan ni få se lite bilder här lagom till när jag kommer hem från Kina. (tror inte Mats bloggar nå när jag är borta...)

Ha de bra, vi hörs/ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0