Äntligen en uppdatering.

Veckorna går så fort och tiden räcker inte till. På dagarna kan jag bara inte sitta här för då är Malva all-over-the-place, när hon sover försöker jag röja/diska/tvätta/äta/jobba så då hinner jag inte heller. Och när kvällen kommer är jag så trött så då ids jag inte. Jag vet, jag e en latmask.

Idag har vi varit en vända på stan, det var så jäkla tråkigt att vara hemma så vi stack in en snabbis jag o Malva. Hälsade på Anna, åt lunch och åkte hem igen. Letade egentligen efter en kofta på Gina Tricot (eftersom jag har presentkort där) men jag hittade inte den jag sökte. Får be Annas kompis Marie, som jobbar där, hålla utskik.
Malva somnade i bussen hem och sover fortfarande ute på framsidan så jag passar väl på att blogga lite då.

I förra veckan fick vi blixt-visit av Jenny, Nova och Tilde. Det var jättekul att ses äntligen, var alldeles för länge sen. Barnen hade blivit så stora så. Jenny fick se vårt hus som hon längtat efter länge och kusinerna fick umgås lite. Nästa gång hoppas vi dom a) stannar lite längre och b) tar med sig pappa (min brorsa) Emil. Han fick va hemma och tapetsera lekrummet... *ler*

I helgen hade jag höstens första Blingo-visning, hemma hos Fia. Antalet gäster var kanske inte så stort, men alla handlade iaf och verkade nöjda. Dags att ragga fler kunder. Nån i Luleå-området som vill shoppa kläder?? Säg bara till. :)

Känns som hon inte kommer sova så himla mkt längre så jag slänger väl in lite bilder nu och hoppas på det bästa.

   


1) Bad-galningen Malva. Oj så hon skvätter och har sig, jag får gömma mig bakom duschdraperiet varje gång.
2) Vill du smaka yoghurt?
3) Nähä, då tar jag väl resten då...
4) Här inne i bokhyllan var det väl inge kul att sitta heller...

  


5) Malva mumsar pappas goda älgköttssoppa
6) Albin vill äta allt med nudlar nu för tiden...
7) ... och han har en ganska speciell stil när han gör det. :)

  


8) Snygg tunga va?
9) Hmm... Undra vad Tilde får att äta..? Kanske spiller hon lite...
10) Visst är hon fin Albin o Malvas nyaste kusin?

   


11) Nova poserar
12) Kusin-kärlek
13) Malva förälskade sig i Novas mössa. Ville ha den på sig jämt.
14) Det tog inte lång tid förrän pärlorna kom fram och det skulle göras pärlplattor.





Dansas skulle det göras hela tiden, iaf om man hette Nova Brodin. :)


Ville oxå passa på att visa den underbart fina filmen som Mats skickade till mig medan jag var i Kina. Gissa om jag grät och längtade hem ännu mer efter jag sett den..? Men oj så mkt kärlek. Mina fantastiska barn. Klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0