Jag är förstås partiskt...

... men är hon inte de mest underbara ni nånsin sett?

124214-198


Idag har Mats varit och jobbat igen, min migrän är äntligen borta. Han tyckte det var ganska skönt att det var fredag eftersom hela dagen kändes som en måndag för honom. *s*

Vi har varit ganska slappa jag och Malva, eftersom det är så kallt fortfarande håller vi oss inomhus. Hon har blivit torr om kinder och knogar efter allt gnagande och dregglande, ska försöka ta mig förbi apoteket imorrn o se om dom har någon bra salva.

Nu är det snart dags för fika och "Så ska det låta". Har till Mats stora glädje bakat både kladdkakemuffins OCH en vanlig kladdkaka. Gud så gött...

   

1) Ligger och stojjar i gymmet.
2) Världens gladaste tjej..?
3) Kladdkakemuffins... mumma.
4) Ligger i pappas knä o har det bra.

124214-202
- Ur vägen leksaker. Jag måste se...

Och vad är det Malva ska se...?

124214-201
Jo, skidskytte såklart. Malvas stora favorit just nu. Hon blir tok-glad när hon ser dom på tv. Nästa Anna-Carin Olofsson kanske...?

Ha det gott - Igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0