Krokodilen

Malva har haft två hörntänder på gång länge. Det har varit sååå svullet jättelänge och igår kände jag äntligen att den vänstra hade kommit igenom. Så nu har hon 5 tänder. Känner efter lite mer där inne när jag ändå höll på å gissa min förvåning när jag känner en liten vass pigg ganska långt in i munnen oxå, en på varje sida. Hon har fått kundtänder!!! Så nu har lillan fyra framtänder, en hörntand uppe till vänster och var sin kindtand uppe på varje sida. Jisses. Hon gick från 4 tänder till 7 tänder på en eftermiddag. :) Snart är hon en krokodil.

Kommentarer
Postat av: åse

Åhhh är Malva också sen med tänderna!! Juni har bara 5 tänder! Noel hade 7 när han var 7 månader *S*

2007-12-10 @ 19:51:51
URL: http://fullthus.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0