Äntligen...

Nu har jag äntligen skrivit färdigt min dagbok om Kina-resan. Oj va det har tagit tid och att ladda upp bilder till alla dagar tog ju dööö lång tid. Men nu är det klart iaf. Resan går att läsa på resedagboken.se Sök efter lurpanohlson och där finns jag. :)

Idag har vi tagit det lugnt. Mats har varit sjuk och hemma hela veckan men idag mår han bra, då är det istället min tur att må kass. Snuvig och huvudvärken ligger och lurar hela tiden... Gillar inte att vara sjuk, speciellt inte när Malva är som hon är, dvs helt galen. :)
Var hos farmor idag och såg hockey. Hon hejade för fullt och viftade med armarna. :) Sen skulle hon hem och bada. Hon har pratat om "bada" och "bubblor" hela dagen så hon blev sååå nöjd när jag började spola upp vatten där inne. :) Värsta vattendjuret det där. :)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan ett tag och se Fear Factor, precis som vi gör varje lördag. *ler* Ha det gött där ute och GRATTIS till kusin Jens som fick ytterligare en pojke den 6:e december. Wohoo!!

image624
Morgonmys med välling i soffan.


image625
Barnen ser Bolibompa. Malva ser lite lustig ut. :)

image626
Klementin-monstret får äta sin mat på golvet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0