Vi är tillbaka!!

Nu äntligen har vi internet igen, sega bredbandsbolaget!! Men men, allt är glömt nu.

Hinner inte skriva så mycket. Måste rusa upp med ungefär 17 sekunders mellanrum för att sätta ner Malva som krypit fram till något o ställt sig upp. Suck. Behöver jag säga att jag är helt slut om kvällarna nu för tiden efter all löpning fram o tillbaka i huset? Tur huset inte är så så stort. :)

Här kommer en alldeles färsk bild på Malva. Tagen för ca 5 minuter sen. Var på bvc idag o fröken är nu 7745 g tung o 70,8 cm lång. 7 månader i lördags...

image241
Busfröt Malva...

 
1) Malva klättrar sig upp mot mammas ben...
2) Bildbevis på tänderna!!! Två stycken har redan hunnit komma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tilbaka! Det var på tiden! :)

2007-04-25 @ 12:18:03
Postat av: Jojan

det var från lilla mig...

2007-04-25 @ 12:18:32

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0